سنگ قبر


عـاشــقانــــــــــــــــــــه

عشقولانـــــــه

سنگ قبر

دیدی آخر من را لمس کردی ؟ ولی حیف که سنگ قبر من

 

احساس ندارد

 

 

 

عکس های عاشقانه متحرک دختر و پسر در حال گریه کردن



نظرات شما عزیزان:

پــــــریا
ساعت13:21---12 اسفند 1393
حـــــرف نداشت

لایک
پاسخ:مرسی


علی
ساعت17:39---23 بهمن 1393
++ببار باران ،من سفر کرده ای دارم که یادم رفت آب پشت پایش بریزم...

☂ βί ραήαђ ☂
ساعت13:49---8 بهمن 1393
لایییییییک
خیلی قشنگ بود
پاسخ:مرسی گلم


علی
ساعت22:02---7 بهمن 1393
درد هم،
دردش می آید
از این همه تنهایی…!!!


matarsak
ساعت16:34---14 آذر 1393
ابجی یوسر و پسورده وبلاگمو میگم دیگه ک بری توش کد کلمات رو برداری
خواستی خبرم کن
پاسخ:من اسم خودمو عشقمو میخوام عجباا اسم تورو چه میکنم


دختری با عقاید خاص
ساعت6:39---7 آذر 1393
سلام به منم سر بزن مرسی

matarsak
ساعت11:16---4 آذر 1393
ایشالله 120 سال اون ب همراهه عشقت
ب پایه هم گرازه شید
پاسخ:بی تربیت ادم به ابجیش این حرفو میزنه بعد مدتی .. گگگگ


♥reza.ta♥
ساعت18:52---30 آبان 1393
روزی خواهد رسید که شیطان فریاد میزند که انسان بیاورید من سجده کنم.....

ابجی دل شکستن مد شده هرکسی که دل نشکنه بهش میگن عقب مونده تقدیره این دوره زمونه بی وفایی....

مرسی از وبت استفاده کردیم.
پاسخ:خواهش داداش


ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت14:00---29 آبان 1393
کلاغ پر ؟!!!!!!!
نه ... کلاغ را بگذاریم برای اخر
نگاهت پر
خاطراتت هم پر
صدایت هم پر
کلاغ پر ؟؟؟؟
نه کلاغ را بگذاریم برای اخر
جوانیم پر
خاطراتم پر
من هم ... پر
حالا تو مانده ای و کلاغی که
هیچ وقت به خانه اش نرسید
دیگه
نه بحث میکنم
نه توضیح میخوام
نه توضیح میدم

پاسخ: لایک قشنگ بود مرسی


DANGER
ساعت9:25---28 آبان 1393
مرد مگه گریه میکنه خخخخخخخخ
پاسخ:اره مگه ندیدی تو بی احساسی


پژمان
ساعت22:40---25 آبان 1393
سلام پریماه جون وبت خیلی خوشگله مث خودت
مطلباتو هم دوس داشتم مرسی فدات
پاسخ:ووی مرسی پزمان


fatemeh
ساعت19:18---18 آبان 1393
اجی الهی فدات شم نمیخوای ب من سربزنی دلم واست خیلی تنگولیده
پاسخ: ابجی عزیزم تو کوجایی دل منم تنگ شده


فاطمه
ساعت10:22---8 آبان 1393
اجی الهی فدات شم حتمامیام دلم برات خیلی تنگولیده
پاسخ:اجی بیا دلم برات تنگولیده


elham
ساعت15:14---3 آبان 1393
میدونی چرا تو کله پاچه لب نیست

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نه خدایی اگه لب تو کله پاچه بود

روت میشد به آقای کله پاچه فروش بگی آقا یه لب بده ...!!!!!

پاسخ:خخخخخخخخ


elham
ساعت20:00---26 مهر 1393
salam abjiiiiiiii iunam delam barat tang shode fadatsham
پاسخ:منم همین طور اجی جونم


ღƝ£gƛƦღ
ساعت17:23---20 مهر 1393
سلاممممممممممم عزيزم چطوري خوبي ؟؟؟؟؟؟ فدات بشم گلم نيستت دلم برات تنگ شده چخبرا ؟؟؟؟؟ بيا وبمم بم بسر
پاسخ:نگاری جوابم چی شد باشه عزیزم منم همین طور فدات شم


فرهاد
ساعت1:18---20 مهر 1393
[گل]سلاممممم
دوست عزيز وب خيلي خوبي وفعالي داري اميد وارم بتونيم تبادل لينگ كنيم http://chatpatomat.ir منتظرم زود بيا


shah-tahna
ساعت22:40---7 مهر 1393
میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمی دهد

پس خدانگهدار می گویم شاید از سر اتفاق

یک نفر دست هایش تکان بخورد.
.
خداحافظ.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ساعت15:24 ℙᵃℛᵢℳᵃℋ| |



طراح : صـ♥ـدفــ